Dobra fotka sprzeda wszystko

Zdjęcie produktu w twoim sklepie internetowym odgrywa naprawdę ogromną rolę. Oczywiście oprócz także innych elementów takich jak jakość, konkurencyjność cenowa i wiele innych. Pomyśl sam – ileż razy zdarzyło ci się wejść na jakąś stronę internetową i pod wpływem zdjęć tam umieszczonych zostać na niej dłużej, przechodzić do kolejnych podstron, a może nawet kupiłeś coś kiedyś w sklepie internetowym właśnie ze względu na atrakcyjne zdjęcie? Na pewno każdemu zdarzyła się taka sytuacja. To co widzimy jest dla naszego mózgu bardzo istotne i może pociągnąć za sobą podjęcie pewnych konkretnych decyzji i działań.

marketing-internetowyTwoja strona czy Twój sklep internetowy to twoja wizytówka, , nie zapomnij o tym. Wszystkie podstrony, fotografie, obrazki są niesamowicie istotne. Niesamowicie ważna jest także ich jakość – czy wiesz że dobre zdjęcie ma wartość ponad tysiąca słów. Tak wykazały pewne badania. Teraz już uzmysłowiłeś sobie istotność tego jakie zdjęcia i jakiej jakości zamieszczasz n twojej stronie czy w sklepie internetowym? Wiesz, jak ważne jest projektowanie opakowań produktów? Kiedy produkt znajduje się na półce w sklepie, znajduje się w pobliżu innych produktów, a gdy ceny są podobne, a większość klientów faktycznie ignoruje lub nie odróżnia jakości, tylko właśnie projekt opakowania staje się kluczową rzeczą w podjęciu decyzji kupującego. Następną ważną rzeczą jest to, gdzie zlokalizujemy zdjęcia i informacje – rozlokowanie produktów i informacji jest tak samo ważne jak ułożenie produktów w tradycyjnych sklepach na półkach – te, które znajdują się na poziomie oczu są najchętniej kupowane, ale oczywiście tez producent musi zapłacić więcej pieniędzy, by dostać to właśnie miejsce w sklepie.

Chodzi o zwrócenie uwagi klienta, a to co mamy pierwsze przed oczami oczywiście najbardziej nas interesuje. Każdy dobry grafik powinien o tym wiedzieć, ale my jako właściciele sprawdźmy jak wygląda kompozycja naszej strony czy wyróżnia i przyciąga wzrok właśnie to, na co chcemy skierować uwagę odwiedzających naszą witrynę? W każdym biznesie dużym błędem popełnianym przez ludzi jest stawianie pytania „ile będzie mnie to kosztowało”, a tymczasem prawidłowe pytanie brzmi „ile i kiedy na tym zarobię”. Jeżeli więc stwierdzimy, że potrzebujemy nowego projektu graficznego naszej strony nie załamujmy rąk, że poniesiemy wysokie koszty – zapewne okaże się przecież, ze zwrócą się nam one po miesiącu, czy dwóch, a potem nasze przychody automatycznie pójdą sporo do góry.